Chelmsford College

01.09.2009 22:01

    Táákže... dneska jsem byla na tom pohovoru...no celá nervózní jsem tam přišla (a to mě tam Sucheta dokonce hodila autem)..byla jsem tam jako druhá a ujala se mě jedna sympatická paní. Tak se mě začala ptát na různé nacionále, třeba příjmení jsem jí samozřejmě musela spelovat, že...ještě že mě tu v tom Shravan tak trénuje ;) No a když jsem jí spelovala jméno Sucheta, tak se mě pak ptala jestli nejsem au-pair po Radce, že jak vidí to jméno tak si říká že to je indické jméno... takže prdča, byla to její bývalá učitelka :) tak se mě ještě ptala jestli už je Ráďa v ČR bo co dělá... ;)
Po vyplnění toho papíru o mně mě usadila k PC a že budu vyplňovat test..nevím kolik to bylo otázek, ale některý byly fakt těžký.. poslech jsem mohla slyšet "jen" dvakrát, na to jsem byla zvyklá ze školy, ale některé rozhovory byly fakt těžké odposlechnout o co přesně jde...to je to mé, že když slyším někoho na mě mluvit, tak mu většinou rozumím vždy, když mluví pomaleji.. No a třeba článek o Ufo...tak ten vůbec nevím o čem byl :D:D:D takže jsem tam všechny políčka na doplnění odtipovala, to se fakt nedalo přeložit :D
Po dokončení testu se mě zase ujala ta "má" paní, a že jde pro mé výsledky.. no žádný mi pak ale neřekla, rovnou si vzala po cestě nějaký papír (ani mi ho neukázala) a začala se mě ptát na otázky a přitom si v tom papíru něco škrtala..později jsem pochopila že interpretuje otázky z papíru a zaškrtává asi čemu jsem rozuměla a odpověděla nebo nevím, bylo zaškrtnuto všechno (na vše jsem odpověděla) :D no a jako poslední mi dala papír a měla jsem napsat přes 100 slov o hrozné restauraci ve které jsem byla minulý víkend (to bylo zadaná, já prožila úžasný víkend v good pub :)) No to by člověk neřekl co dá práce napsat 100 slov :D už u 30ti jsem vzdychala co mám ještě psát..na tak blbé téma.. :D No nakonec jsem to nějak dopsala (už ani nevím co jsem tam tolik psala :D), tak si to "učitelnica" přečetla a asi tomu rozuměla, neptala se na nic... no a pak mi řekla, že jsem teda zařazená do Levelu 3 (ze 6ti), že jsem měla 50 bodů z toho testu v PC (pamatuju si jen, že na level 6 je třeba 80 a víc bodů), je k tomu název B1 či intermediate. No tak to mě potěšilo, myslela jsem si, že půjdu do dvojky :) A dostala jsem na výběr ze dvou kurzů, tak jsem si vybrala ten, co mi bude zřejmě víc platný pak i v ČR. Na konci se skládá 1 velká zkouška (za poplatek L45) a když jí splním, tak dostanu certifikát s kterým se pak můžu ohánět i v životopise pro svého budoucího zaměstnavatele.. ;) Jen tak pro informaci, v tom druhém kurzu se skládají zkoušky 3 postupně čtení, mluvení a poslech, psaní a měla bych taky certifikát, ale jen nějaký jako že jsem to prostě dělala no.. Jen je tu malý háček, zatím. Kurz by pro mě byl v úterý a Sourish měl chodit do školy pondělí, středa, pátek...takže zítra bude HM volat do jeho školy jestli to jde přehodit na úterý jeden den...tak doufám!
Ještě se mě byla teď večer zeptat kvůli placení. Protože tenhle kurz je dražší - dohromady L729 (bez učebnic a závěrečné zkoušky) a ten kurz co jsem původně měla dělat (co dělala i Radka) stojí bez učebnic a zkoušek kolem L450..tak se mě Sucheta ptala, jestli s tímhle kurzem souhlasím i přes to, že by mi teda oni přispěli "jen" L250 jako polovinu z toho původního kurzu (jak jsme byli dohodnutí) a já že bych si musela doplatit L450..tak jsem souhlasila...lepší vrazit 13 tisíc do něčeho pro život, než do toho nakupování tady, no ne? ;)
Takže se uvidí zítra, snad to v té Sourishově škole půjde přehodit, jinak nevím no! :-/

Zpět