Dva měsíce tady...

20.09.2009 13:24

...a pořád víc si uvědomuju, jak blbě tu jím. Achjo :( Nejde mi o kila, klidně ať ztloustnu, ale alespoň po pořádném jídle a ne po těch *** co tu jím. :-/

    Jinak jsem si včera byla koupit učebnice do školy - jsou 3 a za 1500 Kč!!! To už jsem jak Zu s psychologií :D jen tohle nejsou žádný hnusný bichle tlustý jak encyklopedie, ale opravdu normální učebnice, i když ta jedna je trošku tlustší. A s 2 CDčkama co potřebuju na domácí úkoly...hmm, to jsem zvědavá jak to tu udělám, si budu muset půjčit notebook dětí když ten můj nemá CDromku.

Taky mám ten netbook možná zavirovanej. Teda NOD (antivirus) žádnej vir nenašel, ale o to to je horší... Nefunguje mi samovypínání (to už ale dýl), musím na to mít program. A už mi (někdy v týdnu) přestaly fungovat aj taková 4 tlačítka co usnadňujou práci - jedno vypíná monitor, jedno je nastavení rozlišení, jedno zapíná skype...a taky mi nefungujou zkratky co fungujou se zmáčknutím tlačítk Fn, např. volume, správce úloh, wifi on/off, ale zase funguje třeba jas, num lk...tak já fakt nevim co se s tim stalo :( Leda že je možné, že jsem si k tomu odinstalovala nějaký ovladač nebo něco, páč jsem se zrovna v pátek nebo kdy v tom hrabala a asi 4 věci odstranila, co bylo nevyužívané a velké a dle názvu nepotřebné. Takže teď nevím co to způsobilo...a nemůžu si zformátovat disk, protože tu nemám instalační cd s windows xp... Takže se budu modlit za to, aby se už na něm nic víc nepodělalo a minimálně do vánoc fungoval alespoň v tomto stavu, to bych ho mohla dát na reklamaci, ASUS je prý vyřizuje rychle.

    Včera jsem byla v bance že si zařídím ten účet, ale nastal ten stejný problém co u doktora - nemám žádný důležitý dokument s mou adresou tady.. tak jim tam zkusim příští víkend nebo někdy přinést potvrzení ze školy o zaplacení, tam jsem koukala že tu adresu napsali. Ale už na to moc nevěřím..no co se mě týče, o účet mi nejde, ale toho doktora potřebuju, za měsíc budu potřebovat prášky! A myslím, že v ČR by mi je doktor nenapsal, když tam nejsem teď pojištěná, nevíte někdo?

    A dneska bych chtěla udělal perník, tak uvidim jestli se do toho pustim, štve mě, že jsou všici doma... :-/   ------ večer dopisuji: rodinka až na Gauri opravdu někam vyrazila, tak jsem se do toho pustila, jen teda poloviční dávky... no v závěru to chutná dobře, stejně jako v ČR, i Sucheta mi to chválila, jen kdybyste viděli ty nervy...nejdřív nešla trouba, nakonec to Gauri nějak spustila (maj to tu digitální) ani sama neví jak... no a já blbka jsem to dala do silikonový formy, jenže takový fakt vysoký, to snad mělo tak 7 cm nakonec... takže se to peklo fakt hrozně dlouho ten střed, zatímco spodek už byl skoro černej, takže pro ptáky... příště to radši udělám do toho "pekáče", sice je hrozně mělkej, ale furt lepší než tohle...

Zpět