Konec týdne

22.08.2009 00:23

    Ani nevíte, jak jsem se na ten konec týdne tentokrát fakt těšila!! I když ono se tu pondělí, úterý hrozně táhne, ale pak je pátek a ani nevíte jak...

Měla jsem děcka zas normálka od rána, šla jsem dělat Shravanovi snídani - cheese sandwich. A mezitím se z play roomu stihli oba přemístit do obýváku a Shravan si tam pustil "jeho" program (tvoří tam nové výrobky) a to malej Sourish samozřejmě nechtěl, takže začal zas kňučet, ale tak nahlas...ve chvíli když jsem je tam šla uklidnit tak šla dolů i mother (ano, stále má zřejmě nedobrovolnou dovolenou) a vzala si je oba k sobě do ložnice (to na ně zabírá, teda ne že by Sourish jedl třeba rychlejc, ale jsou si vědomi toho, že udělali něco špatného a uklidní se..).. ještě jsem pro Sourishe udělala toast a odnesla mu ho tam...a to jsem se musela vracet a nakrájet mu to na kousíčky..taky mi to mohla mother říct rovnou když mi říkala ať mu udělám toast (on samozřejmě zase říkal že nechce nic)..po ránu tohle člověka docela naprudí.. No pak jsem šla douklidit druhou část kuchyně co jsem včera zapomněla a pak jsem si šla pročítat knížky co mi dala mother o dopravě tady v Anglii.. ale teda abych pravdu řekla, nic moc nového jsem se nedověděla, možná tak o rychlostních limitech, jinak zbytek jako pravidla sama o sobě jsou stejná co u nás atd atd... Pak už jsem to nevydržela a šla i luxovat a pak už všichni z ložnice vylezli (teda Siya už dřív) a Sucheta mi jen řekla, že děti můžou se mnou do parku k muzeu a že ona teď odjíždí a ať nezapomenu na oběd... Tak jsem si s děckama normálka hrála a oběd byl zas peklo.. měli white rice s bílým jogurtem (ten jogurt to prostě kazí, nechápu to jak to tak můžou jíst :D), ale dostat to do Sourishe je nadlidský výkon..dneska u něj musel sedět father a krmit ho..! co si ten malej ještě nevymyslí..! No v tu dobu mě tak trochu nakrklo, že mi přijde, že přede mnou Siya dělá hroznýho chytráka a podobně (ale je mi jasné že jde o jeho děti, tak toho opravdu ví víc), ale nakonec to do Sourishe taky nedokázal dostat a dojedl to za něj!! A to mi nepřiznal, to jsem jen do kuchyně slyšela jak malej kňučí že už nechce a když jsem tam po minutě přišla, miska prázdná - a to by malej opravdu nestihl!! :D

No a pak mi bylo oznámeno, že se v půl druhé půjde do toho parku a že půjde Siya s náma...no půjde, později jsem zjistila, že on chce jet autem (mi bylo divné že by s náma fakt chtěl jít) a to se nelíbilo Shravanovi, který chtěl jít pěšky.. tak jsme se dohodli, že tam pojedem autem a zpátky uvidíme, protože stejně zrovna pršelo... No a načež jsem zjistila, že tatík jeho "půjdu s vámi" myslel tak, že nás tam jen vyhodí a zas odjede...to mě fakt nakrklo, páč jsem se mohla zkontaktovat s tou češkou Jířou která měla dneska volno, jenže jsem si kvůli němu nevzala ani český telefon (k čemu taky..).. No a pak to bylo stejné..muzeum a hřiště.. a do toho volal father jak to teda bude s návratem - mezitím se udělalo hezky, takže jsme teoreticky mohli jít pěšky, jenže jsem zapomněla vzít malému golfku a on kňučel že bez ní nikam..no popravdě já na to nezapomněla ale fakt na to myslela, jenže jsem si opravdu nakonec myslela, že bude pršet dlouho takže bychom jí táhli zbytečně (a ještě bychom HF ušpinili kufr nového BMW.. :D:D).. tak jsme se dohodli, že asi kolem čtvrté prozvoním a bude to signál, aby pro nás HF přijel... načež se nám na tom hřišti dneska fakt líbilo a ještě jsme si řekli, že půjdem zpátky do muzea, protože Shravan chtěl dovyřešit jeho quiz...no a po cestě do muzea se stalo...samozřejmě mě kluci neposlechli když jsem jim říkala ať na mě počkají (než jsem sebrala naše věci) a běželi napřed...tak jsem schválně změnila trasu kudy k muzeu půjdem, takže se stejně museli vrátit..jenže jak běželi, tak Sourish uklouzl či zakopl a natáhnul se..na kamínkové cestě...no takže si to umíte představit..žádný kvíz se nekonal, horko těžko jsem ho donesla k muzeu a pak dala zavolala HF ať teda přijede..to jsem zjistila že jsem v kapse na mobilu cosi zmáčkla, ale nebyl čas to řešit, malej mi řval do ucha.. no slyšela nás jedna paní zevnitř, tak přišla pomoct, utřela mu to dezinfekčním ubrouskem a zalepila náplastí..no řeknu vám, to byl pěkný boj o modřiny, prasklé ušní bubínky a podobně.. :-/ :D no a pak přišel father a začal ten kolotoč co už jsem jednou popisovala, jak milej Sourish dělá z komára velblouda a všichni se z toho můžou posr**...no vždyť je to ještě dítě...si tak říkám že chudáci moje děti, ale když jsem viděla jak už Sourishovi vlastně nic nebylo - on vždycky už skoro přestal a zakoukal se do jiné činnosti (pak doma), ale jak si uvědomil že má zalepené koleno, tak zase spustil nanovo..no asi normální u malého dítěte no, však to neznám.. Ale mother nebyla doma, takže kolem něj poskakovala Gauri a father ho měl na klíně a pak se začal snažit i Shravan...a já tak stála bezradně ve dveřích, neměla co dělat, netušila jestli vůbec mám něco dělat... pak mi HF řekl že už si můžu vzít volno a že děkuje.. jo v autě, když jsem říkala že jsme byli spokojení a najednou spadl, mi říkal, že ať jsem v klidu, že to není má vina..tak nevím co si doopravdy myslí.. Jo a mimochodem, nějak nemohl pochopit to, že mi volal a já to zvedla ale nikdo neodpovídal - nemohl pochopit, že volal ve chvíli když jsem uječeného Sourishe nesla v náručí a tudíž ani o žádném hovoru nevím, tudíž mluvil s mojí kapsou..

No tak jsem šla nahoru, pak po necelé hodině najednou klid - Sourish usnul.. Shravan za mnou přišel a farmařili jsme spolu na facebooku a do toho přišla HM, tak to vysvětlování zase začlo nanovo..achjo.. ale alespoň jsem jí mohla říct, že všechno co měl snědl (aj v parku a bez cukání!) :D Ale prostě jsem si tu pak přišla hrozně divně, jak když prostě za všechno můžu já.. chtěla jsem vypadnou, tak jsem psala Jíře jak je na tom, ona ale že její mother se synem na víkend odjeli, tak si užívá Přátel v tv..no ale po necelé hodině jsem jí psala znova a to už jsem jí ukecala :D:D šly jsme jen do Tesca...no já vám nevím, v ČR jsem v Tescu nikdy nebyla, ale tady to pro mě asi bude zkáza :D maj tam hezký oblečení totiž, ale taky dobrý slevy a tak.. no a koupila jsem si čistě černou rozepínací mikinu (kterou už jsem sháněla v ČR) a džínový tříčtvrťáky, páč ty od maminy by byly tímhle tempem do měsíce v čoudu...nehledě na to, že už je na nich druhý nevypratelný flek od těch keřů jak jsem se snažila dostat dolů to "frisbí" :( A našla jsem tam pytlíček s nápisem semolina, takže teoreticky krupicová kaše, ale v návodu nebylo napsáno mléko ale voda..ale Jířa si to koupila a že to zkusí s mlékem, tak mi pak dá echo.. ale nebyl to pytel na hoooodně použití jako u nás, ale jen malej pytlík na jednu porci!! :( Já tohle vědět, tak si sem místo oblečení navezu suroviny!!! Páč jsem si koupila ramínka a trika a tílka (po vzoru všech v tomto domě) na ně pověsila a zjistila jsem, že toho mám už celkem dost.. a to si furt říkám jak je mi to líto nosit k děckám (jak je to ještě nový), ale ty trička z Primarku za 45 Kč bych asi opravdu mohla začít normálně nosit.. :D ale on tu byl tenhle týden stejně pařák, že i v tílku vám je vedro... :(

Taky jsem teď večer našla na netu zprávu o zlevňování škodováckých octavií... joo taková Octavia Tour Limo za 279 900 - včetně paketu Plus = výbava v hodnotě 55 tisíc korun - ta obsahuje klimatizaci s mechanickou regulací, centrálním zamykáním, elektrické ovládání oken vpředu, elektricky nastavitelná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a kliky se zrcátky v barvě vozu......to by se šiklo :D:D si tu musím začít pořádně šetřit :D:D

No nic, za tři minuty jedna ráno, jdu spát ;) hádejte co mě čeká zítra v půl jedenácté? Sraz s Jířou ve městě :D:D

Zpět