Málem další trapas!!

20.08.2009 23:24

Jen v kostce, jelikož jsem si všimla, že už je půl dvanácté :-!

    Jsem si myslela, že jsem jim rozbila vysavač :D:D jsem vysávala a když jsem byla u sebe v pokoji (náhoda) tak jsem vysávala jen úzkou hubicí kolem koše a v tom jsem tu hubici tak blbe zvedla a natáhl se do ní kapesník z koše a za ním celý pytel (tesco igelitka jako máme hypernovácký) včetně obsahu!!! A najednou to tak začalo divně skřípat ten vysavač.. no říkala jsem si že ještě že nemaj pytlíkovej ale ten s takovou tou nádržkou jak je do ní vidět..ale igelitku jsem neviděla..no nakonec jsem jí objevila ještě napůl v hadici.. a když jsem se konečně po chvíli dostala dovnitř (bylo třeba to trochu víc rozebrat) tak jsem si vysypala bordel z toho "odpadkového pytle" na koberec :D:D ale byla jsem happy že jsem ten vysavač nerozbila, po včerejší (nebo kdy? :D) příhodě s "frisbím" na stromě...... :-/ :D

Odpoledne jsem byla s klukama na chvíli na tom placu před barákem, občas tam jen jezděj dokola na kolech po chodníku. To jsem vám chtěla už od začátku napsat!! - že ten tříletý má malá kolečka to chápu, ale že je má i ten šestiletý, to nějak nemůžu vstřebat!!! Taky mu to dávám sežrat a vždy když potkáme nějaké dítě bez koleček tak mu to hned říkám...ale jeho to nějak nebere, vždycky řekne že to dítě je určitě starší....je mu to jedno, ale já bych se styděla!! No rozhodně být to mé dítě... No a tak si kluci tak jezdili, a to starší Shravan může jezdit sám a se Sourishem musím chodit já jak ocásek..ze začátku jsme trochu bojovali aby mě poslouchal, chtěl pořád jezdit rychle, ale je to u silnice a já za ním rozhodně nemínila běhat!! Ale teď už dobré.. no a tak v jednu chvíli jel tak rychle a pak když jsem zakřičela "brzdi" tak fakt zabrzdil a pak na mě i počkal, tak jsem mu řekla že je good boy a on na to řekl něco, čím mě upřímně rozesmál: "Sometimes I am a good boy.." - někdy jsem dobrý chlapec. No mazec :D abyste rozuměli, tady se na to dost hraje na good boy a jakmile jim máma nebo i já řeknu že jsou bad boys tak se vztekaj že to není pravda a tak... takže mě fakt rozesmál :D

No a pak jeli do nějakýho Templu (nevím jestli se to tu píše stejně), že to je prý něco jako hrad ale pro indy se to nazývá templ(e?). A jela s nima i Gauri, takže já musela zůstat doma..no ne že by mi to vadilo :D ale teda po těch 3 hodinách už tu byla fakt nuda, skončil v tv i ten hrozně romantický film (kterému jsem v té rychlé angličtině stejně nerozuměla, ale děj se dal pochopit), tak jsem šla uklidit kuchyň abych zítra nemusela...no a pak už oni přijeli...

Jinak teď večer mě fakt potěšila Péťa, konečně jsem se s někým bavila úplně o něčem jiném než je Anglie, má rodina tady, či jak se já či ten člověk má... prostě jiné téma...tak už se těším na Naďu s Pavlem jestli mi budou vyprávět třeba o dovče nebo jestli máte i vy ostatní nějaké téma tak šup sem s ním ;)

Zpět