pátek

05.09.2009 21:19

    Čtvrtek a pátek byly pohodové dny, malej byl oba dny takovej celkem hodnej...nebo spíš už mě ničím novým špatným nepřekvapil, už jsem si asi začala zvykat..

    V pátek HM dětem řekla, že si půjdou uklidit hračky v garáži když končej prázdniny...tak jsem se těšila že konečně bude i malej uklízet! A jaké bylo mé překvapení, když velkej poslušně ihned šel do garáže a fakt sám začal třídit hračky jak byl zvyklý a malej lítal po zahradě a dokonce mi říkal, ať mu vyndám kolo (maj tam chodík, tak že se bude projíždět)... tak jsem počkala na HM co na to řekne...a ona ho tam nechala si hrát!!!!! Já teda chápu že je malej, ale kurňa, to dítě si vůbec neumí po sobě věci uklízet!!!! A nikdo ho k tomu nevede!! A když už náhodou mu HM řekne, ať si po sobě uklidí třeba nějaké kostičky v play roomu, tak stačí aby zakňučel a zas to musí udělat ten větší nebo já!!! Ty woe, z toho mi asi hrábne, mně to přijde i jako pěkná nespravedlnost teda!

    Jinak jsem v pátek udělala premieru mým novým plavkám, tak jsem nakonec fakt ráda že jsem si je koupila... Já s HM a s klukama jsme šli do místního bazénu.. je to fakt jen větší bazén pro plavání a je tam tobogán (byl zavřenej) a skokanský můstky a pak menší, jako teda nižší, pro děti, ten měl maximálně 0,9 m, ale bylo mi v něm líp - byl totiž teplejší :D ale já jsem stejně měla na starost malého, takže jsem tam mohla zůstat legálně :) tak jsem na něj zkoušela metodu učení plavání jak si pamatuju od mamky, nezabíralo, začal ječet... :D ale pak teda chvíli držel, když jsem to pojala ne jako plavání ale jako hru..

    No a poslední, nejradostnější zpráva - OPRAVDU NASTOUPÍM DO ŠKOLY!! :) Sourishovi tu školu přehodili, takže bude chodit úterý, středa a pátek, takže já v úterý můžu být ve škole, juchů :)

Jen jak nad tím tak přemýšlím, tak mi HM na začátku furt říkala jak pak budu mít volný čas a vono prdlajz, mimo tuny prádla k žehlení (pere se každý den, prádlo co měl kdokoli na sobě třeba jen 3 hodiny už jde na praní) budu teda ve středu gruntovat koupelny a luxovat a v pátek gruntovat kuchyň a luxovat..jestli já nakonec ještě nezačnu závidět těm holkám co dělaj opravdu jen aupair... Vy si o mně teď asi myslíte že jsem zhejčkaná a co bych nechtěla za výhody, ale au-pair není full-time práce!!! Au-pair má pracovat 25-30 hodin týdně.. tak já doufám, že se do těch 35ti hodin vejít budu, jinak už by to opravdu byla full-time :-/ A navíc mi přijde že tu maj trošku zkreslené představy co je au-pair, že to není služka... protože, ač o tom nikde nebyla ani zmínka když jsme se spolu domlouvali před mým příjezdem a ani pak v papírech co jsem podepsala, to vypadá, že dělat některé věci tu pro mě bude muset být stejná povinnost, jako to žehlení. Co jsme totiž neměli ujednáno bylo vyndávání prádlo z pračky, následné "věšení" na ŽIDLE!!!! a poté samozřejmě sundat a odnést nahoru. Na tom mi vadí to, že to musim dávat na ty židle (teda košile na ramínka a věšet na okap) a pak během dne několikrát pobíhat po zahradě a zvedat to, co ulítlo, páč tady je strašně větrno.. Štve mě ale i třeba vynášení košů...to se pak člověk nesmí divit že maj v každém pokoji a dokonce i na chodbě koš, když oni si to nevynášej!!! Ale to je pak něco vynášet 11 košů a pak tam dávat ty pytle... jako práce to je normální a vcelku pohodová, ale mě to prostě štve! Však mamka může potvrdit jak mě vždycky deptalo jen blbé vyndávání kytary či houslí z futrálu a proto jsem nechtěla cvičit, tak to je to samý!!! :( jsem asi divná..

Aspoň že už jsem Gauri nenápadně odsunula postel dál od zdi...ona má na ní takové dřevo a když se v posteli chrula tak to dřevo naráželo do zdi a dělalo to hrozné rány že jsem třeba nemohla usnout...tak to už mám klid...ale nemám klid od jejích vlasů!!! Bože jak já už se těším až odjede! Jako je fajn, ale je jí tu moc.. a navíc...já se tu malýho snažim naučit jak otvírání pusy s jídlem a třeba prskání slin není správné a ona si na něj věčně vyplazuje jazyk, ale tak nechutně..no nevím... asi mi prostě začíná vadit jen jako další osoba v baráku, co tu vlastně nemá co dělat.. navíc mi Radka říkala, že Gauri má v Londýně svůj byt páč tam studuje.. tak to potom nechápu proč je tady...ale OK, už "jen" dva měsíce a snad odjede...!

Zpět