Škola - NEdobrovolná změna

22.09.2009 14:30

    No to bych nebyla já aby se mi nestalo něco nepříjemného... Už jsem se do té školy fakt začínala těšit, koukala jsem se do učebnic a říkala si, že vypadat fakt slušně a že mě to bude určitě bavit... No a včera večer jsem na mobilu našla upozornění, že mám zprávu v hlasovce.. no normálně bych to ignorovala, ale měla jsem i dva nepřijaté hovory z jednoho čísla a když jsem tam zkusila zavolat zpět, ohlásil se mi záznamník mé školy....takže jsem si tu hlasovku šla poslechnout....a volal mi ten jeden učitel a že se omlouvá, ale že se ten můj PET kurz ruší pro nedostatek lidí a bla bla bla... (Mi to připomnělo, jak jsem se 31.5. dozvěděla že musím hledat novou rodinu..) Tak jsme tam dneska s HM jely a že prý se nás do toho PET kurzu přihlásilo "jen" 7 a ředitelka zakázala jeho spuštění..ty jooo, taková přátelská skupinka jsme mohli být! :( No ale teda že můžu chodit na ten čtvrteční kurz... No samozřejmě že chci, jestli teda nebude problém v Sourishově přesunutí (opět) školy, ale snad ne, jen je škoda, že za něj zaplatím asi jen o 5 tisíc méně a ten certifikát co potom můžu obdržet mi bude v ČR na houby, že to prý berou pak jen tady v UK či co.. no ale zas si říkám, že jsem sem původně jela s tím, že chci prostě jen chodit do nějaké školy a o žádných certifikátech jsem ani nevěděla že se tu dělaj... No tak teď budu jen doufat že ve čtvrtek mi nebudou chybět ty správné učebnice a že v sobotu mi v book shopu tyhle "starý" vyměněj...achjoo, a to fakt vypadaj tak hezky :( :D

Tak až pak budu vědět ještě víc..nebo teda spíš po čtvrtku se ozvu ;)

 

Jo a přišla mi dnes v obálce majoránka od mamky, to jsem se jen zmínila že jí tu prý neznaj a nemůžu udělat bramboráky :-)) takže to každopádně potěší, to jsem nečekala :-D a nesla mi to Gauri a vzhledem k tomu že mi ještě i v sobotu přišel od kámošky pohled, tak už měla nějakou tu poznámku že už mi taky začala chodit pošta (jsem si jí "stěžovala" že jim furt něco chodí a mně nic).. :D

Zpět