zápis skoro po týdnu

31.08.2009 21:09

    No lidičky, co se dělo ve středu už si nepamatuju, ale asi úplně normální den. A ze čtvrtka vím jen to, že ráno jsem měla jízdu s Philem (autoškola) a ten mi řekl, že se moje angličtina fakt zlepšuje, tak to mě potěšil ;) a odpoledne jsem uklízela hořejšek a koupelny. Na pátek jsem se hrozně moc těšila že už je to poslední den! Ale teda po tom, co jsem v to pondělí a úterý byla s klukama fakt kolem těch deseti hodin, tak zbytek týdne už byl pohodovější, naštěstí! A aj ten pátek. To jsem se HM ptala jestli s klukama můžu odpol vyrazit někam ven tak to bylo schváleno a věděla jsem že kluci budou chtít do parku u muzea (a do muzea na kvíz) a taky že jo :) jen mě trošku mrzelo že nás tam hodili rodiče když jeli spolu kouknout do nemocnice (do práce HF) a nakonec nás tam pak i vyzvedli...já jsem věděla že kluci chtěj ještě do na to druhé hřiště co v tom parku je, ale HF je prostě ukecal že nás vezmou autem...to jsem nemusela brát tu pitomou golfku :-/ :D Ale v muzeu jsem udělala pár fotek kluků z nové části, tak alespoň to mě těší :)

No a pak nějak navečer jsem zas byla zalezlá v pokoji, ale Sucheta chtěla fotky z toho muzea hodit k nim do notebooku, tak jsem si to dala na flashku a že jim to tam dám.. Shravan tam zrovna hrál hru, ale to mi přece nevadilo..a v tom jsem viděla, že jim tam na skype vyskočilo okno, že ta předchozí aupair Radka (pro ty kdo nevědí taky češka;)) je online...tak jsem si říkala že sakra, že má přístup na net ale přitom na mail, co jsem jí psala asi den po příletu, mi neodepsala.. :( Ale nedalo mi to a na facebooku jsem si jí zkusila najít a....NAŠLA! :D No bála jsem se trochu když mi neodepsala předtím, ale napsala jsem jí jestli je to fakt ona (já viděla jen její jméno a že je v síti London) a do půl hoďky si mě přidala do přátel a pak mi napsala... No lidi, takovou radost co jsem měla večer před spaním... Neodepisovala mi, protože to slíbila Suchetě (že mi napíše jen to nejdůležitější do těch prvních mailů a pak se mi ozývat nebude, prý abych získala vlastní názor na tu rodinu..), ale teď už jí to nedalo... a co víc, zatím stále bydlí tady v Chelmsfordu!!! To jsem čuměla jak tele na nový vrata a zároveň má nadšenost neznala mezí - páč jsem už málem oplakávala, že mi odjede má jediná kamarádka tady ta češka Jířa (dnes už je v ČR). No tak jsme si na sebe vzaly číslo a že má v sobotu čas a bydlí ještě s jednou češkou Petrou a ta má chvíli taky čas, tak že si nás s Jířou někde ve městě najdou během soboty... ;)

Ani jsem ráno nemohla dospat, byla jsem vzhůru už v půl osmé, otevřela okno (večer byla děsná bouřka a já ho pak zapomněla otevřít) a zase lehla, ale už neusla...ale v osm mě přišel navštívit jeden z kluků, to jsem úspěšně zahrála že spím :D S Jířou jsme měly sraz v deset, konečně se mi podařilo vylézt z baráku tak, abych to fakt stihla (většinou mě zastavily kvůli něčemu děti anebo i samotná Sucheta).. Jsem si ve městě koupila pastu v tubě (za stejnou cenu jako normální a je jí tam o 25ml víc!) a když jsem to doma otevřela, tak jsem čučela..ono to má takovou páčku co se musí zmáčknout aby vylezla pasta...já myslela že to bude na styl "pushpop" (kdo si to lízátko pamatuje), že se to zespod vytlačuje nahoru... Jo a taky jsem si koupila plavky, což jsem chtěla už v ČR (jak si může mamka pamatovat) ale nesehnala žádný hezký za dobrou cenu... tady jsem je koupila v přepočtu za 360 Kč (a to jsem se ještě uklidňovala že za to sice dávám £12, ale že já plavky nemám na jeden rok) a doma zjistila, že původně byly prodávány za skoro tisícovku!!!!!! Fuj, to bych si nikdy nekoupila! :D No a s holkama jsme měly sraz někdy asi ve dvě na High street :D prostě hlavní ulice kde je i takové náměstíčko..já jsem věděla jak Radka vypadá z fotky, tak jsem k nim šla celkem na jisto (už čekaly) a první dojem super :) a šly jsme si sednou na kafe, bylo za libru což je tu za drink dobrá cena :) Tak jsme kecaly o všem, ale samozřejmě nejvíc já a Radka o téhle rodince...ale ne pořád ;) i když Peťa pak v neděli říkala, že se jí o indech i zdálo jak jsme o nich furt mlely :D:D no pokračování..z kafe jsme se couraly dom, Jířa musela jít naposled hlídat (od pěti do devíti asi) a holky že mě vezmou k nim do baráku. Jsou tu v podnájmu u jedné další češky Moniky, která byla ale zrovna pryč, tak se trochu obávaly aby mohly, ale riskly to, že prý mají zákaz jen na chlapy ;) Mezitím jsme se vlastně ještě s Jířou všechny dohodly, že se večer ještě sejdem. Peťa šla poprvé pracovat do podniku jménem The Fleece, zatím jako výpomoc, ještě maká v jiné práci a tady má oficiálně nastoupit až tenhle pátek, tak že jí tam půjdem uděla kšeft a navíc to byl Jíři poslední pořádný večer že.. No holky pro tu Moniku (měla se večer vracet) dělaly kuře a bramborovou kaši a normálně se se mnou podělily a dokonce aniž by věděly jak ho miluju mi daly stehno. Ale doslova stehno, to bylo velký jak kráva :D No lidi, maso!!! To byla ňamka :) Jo a taky jsem k tomu vlastně měla zas ty fazolky i s obalem (zas jsem zapomněla jméno), ale tyhle byly menší oproti těm na té večeři u Joan.

No a Peťa pak vyrážela dřív do té práce, jela na kole a my s Ráďou se couraly pěšo a furt kecaly a kecaly.... ;) to je stejně prdča, snad neznám jedinou Radku a tady poznám takovou supráckou ;) a je podobná mojí Pétě, tmavé vlasy, o trochu menší než já, má hodně naušnic, rozumíme si... ;) A to jsem vám ještě zapomněla napsat, že ta Péťa je, když se směje, podobná sestřenici Tereze a na jedné rozmazané fotce jsem si myslela, že to je ségra Zu!! A navíc se zná s dobrou kamarádkou Zuzky, a na to jsme přišly takovou náhodou, že jsme se tomu celému smály ještě půl hodiny..no svět je fakt malej!! :)

Pak Ráďa navrhla, že si můžem koupit lahvinku vína než půjdem do toho podniku, takže jsme zavítaly do Tesca a pak si sedly na molo k řece v takovém fajn místě a mimochodem před její bývalou prací odkud odešla. Jde totiž znova zkusit dělat au-pair, tentokrát ale do Londýna (i se bude stěhovat). No do hospůdky jsme zavítaly mírně v náladě a koupily si pivo. Teda můžu vám říct, že na to, že stojí 3 libry (!!!!), tak to vypadá jak obarvená voda - a je to v podstatě bez pěny! Ale chutnalo celkem v pohodě. Tak jsme si sedly ven, bylo tam napráskáno, tak jsme i řešily lidi kolem jak vypadaj a tak..a do toho volala Jířa že už je tam, tak jsme už byly v plném počtu :) No a někdy v půl jedenácté jsem se Rádi zeptala, jestli mi opravdu půjčí pak to kolo (měla ho zamčené někde nedaleko) abych doma byla rychleji (mám večerku že musím být do půlnoci doma) a to jí napadlo, ať napíšu Suchete SMS že přespím u nich, že ta jejich domácí Monika stejně nepřijela, tak je to jedno! Tak jsem poslala SMS že zůstávám na noc u Jíři no a šly jsme všechny za Péťou k baru...a po chvíli se u nás objevil nějaký chlápek, řekla bych kolem 40 možná 45 let a že nás zve na drink ať si něco vyberem :D Tak jsme si všechny tři daly coctail Sex on the beach, mňam, ten miluju už z ČR :) no a pak nás pozval ještě na další dva, ten poslední už jsme ani nedopily :D a zapomněla jsem napsat, že tam fakt byly dvě živé kapelky, my ale viděly jen tu druhou...no "jen"...ten kytarista byl fakt kus, že jsme po něm slintaly já s Ráďou a Jířa se pak přidala že máme pravdu ;) :D a do toho tam furt s náma stepoval ten angličan, takovej hrdej na svou zemi..no v podstatě už si moc nepamatuju o čem jsme mluvili, ale pozor, aj mě zval ven..no NIKDY!! No pak po zavíračce (před druhou) jsme teda razily dom já s Ráďou k nim, Jířa k sobě (podobný směr) a Péťa ještě musela zůstat v práci a uklízet.. No a u nich jsme se pak s Ráďou vrhly na ten poslední kus kuřete co byl původně pro tu Moniku :D a pak jsme spolu spaly v její posteli - má takovou širokou že to je nádhera! Není manželská, ale fakt doost široká, vlastně jsme o sobě v noci nevěděly až na jednu chvíli, kdy jsem jí kradla peřinu :D:D (stejně je to mazec, v podstatě mě nezná a už si mě nechá spát u sebe v posteli :)) A já blbka si na noc sundala hodinky...ráno jsem se pak probudila a už jsem pořádně neusnula (probouzela jsem se), protože jsem musela být v půl 12 doma, měla jsem další "autoškolu"...a já nevěděla kolik je a bála jsem se vstát pro ty hodinky aby se mi náhodou neudělalo špatně...takhle mi totiž bylo kupodivu dobře. Píšu kupodivu, protože jsem toho po takové době abstinence vypila celkem dost, ale taky jsem hlavně mixovala že! No pak se probudila i Ráďa a zjistily jsme, že je teprv asi půl devátý, takže krása :) Tak jsme šly dolů na čaj...mátovej...po vypití toho hrnku se mi udělalo zle, jsem ten mentol fakt cítila až v břiše! :D:D ale cestou domů jsem to rozdýchala, naštěstí ;) Sucheta to nijak neřešila, jen Shravan se ptal proč jsem nebyla doma, tak jsem mu řekla, že to byl můj poslední večer s Jířou (a Sucheta se zájmem poslouchala), což byla pravda :) tak jsem se jen umyla a šla si odpočinout před tou mou jízdou.. To jsem vám vlastně nenapsala, že jsme to naše setkání s Radkou teda musely tajit, když mi vlastně "nesměla" ani psát e-maily...

Jízda byla super, ten Phil je supráckej chlap (ne jako Šelemon, Péťo :D) a vždycky je s nim sranda a já jsem navíc dneska byla taky v mnohem lepší náladě než v ten čtvrtek třičtvrtě hodiny po probuzení..takže ta hodina fakt stála za to a jela jsem poprvé po "dual carriage-ways" kde se může jet 70 mil v hodině (kolem našich 120), ale o to nešlo, šlo o tu pohodu zase normálně jet..a bylo hrozně vtipné jak mě ta auta předjížděla zprava (nejela jsem těch 70) :D a navíc jsem pak ve městě jela přes takovej jeden úžasnej most co tu je přes jeden velice busy kruhový objezd, tak jsem i za to nadšená, to byl můj sen od začátku co jsem ho viděla :)

A pak po navrácení se zpět dom se mě Sucheta ptala jestli někam vyrážim a v kolik...no to jsem ještě nevěděla..ale ve dvě jsme měly sraz s Jířou u Tesca, chtěla si koupit něco posledního na sebe.. a já sehnala podprsenku za 90 Kč, zlevněná o půlku a čekala tam přímo na mě, páč byla poslední a zrovna v mé velikost..a zlevněná :D a to jsem si zrovna v pátek říkala že bych potřebovala nějakou obyč novou ;) a pak mi napsala Ráďa ať přijdeme do Costy na nádru - tam Péťa ještě do pátku pracuje, je to kavárna...což se mi fakt hodilo, protože já potřebovala kafe, začala jsem mrtě usínat! Přišly jsme tam ale až ve tři a to zrovna Péťa končila, jen nám zadarmo udělala luxusní Latté s karamelem a zadarmo :D Ráďa už tam nebyla - byla u mé rodinky pro reference pro tu londýnskou rodinku..a já si říkala proč se Sucheta tak ptala v kolik půjdu.. ale pak Ráďa volala Pétě kvůli něčemu a prý jí Sucheta říkala že kdybych přišla tak je to v pohodě, ale myslím, že to v podstatě nechtěla.. No Péťa šla kolem čtvrté dom aby se trochu prospala na večer kdy šla zase vypomoct do Fleece..blázen :D a my s Jířou jsme spolu naposled obhlížely krámy...a někdy po šestý asi se rozloučily..s brekem... Je to zvláštní jak vám člověk může za takovou chvíli přirůst k srdci když si s ním rozumíte...

No a přišla jsem domů a kdo tam ještě stále nebyl - Radka!!! :D:D ale zrovna odcházela, ale to bylo jedno, Sucheta nás MUSELA seznámit! :D ale teda jen jsme si podaly ruce a řekly pár žbleptů česky, Suchetě jsem pak řekla že jsem zmatená (což jsem fakt byla).. a Ráďa fakt hned odešla, měla tam kolo...sakra, musim si ho taky nějak pořídit..se HM zeptám jestli o něčem neví... No a asi jsme to zahrály dobře, páč mi HM vysvětlovala že Radka chtěla jen nějakou tu referenci pro rodinu v Londýně kam jde dělat aupair. A pak mi řekla, že mají mne, že se nemám bát..jako bych se bála :D no a měla jsem pro děti hračky z mekáče - HM mi dala 2 normálně v obalu jestli bych je tam nevyměnila jestli půjdu kolem, tak jsem tam teda zašla...no a oni mi to vyměnili za hračky co dělaj zvuk, což jsem si byla naprosto jistá, že to bude mít minimálně u Sourishe fakt úspěch...a taky jo! Kam se hrabe Bitner!! :D To ještě dneska nadšeně volal na rodiče kde jsou ty hračky co jsem jim včera dala ;)

No a dneska vám to byla v podstatě nádhera! Ráno jsem byla s děckama do dvanácti kdy celá rodina včetně Gauri odjela do ZOO do Colchester (což mi teda bylo líto že nemůžu taky, ale prý se tam někdy ještě podíváme, tak snad jo!). A já tu zůstala abych uklidila kuchyň místo pátku (v pátek na to nebyl čas, sama HM to v pátek uznala a řekla ať to nechám na pondělí) a dole vyluxovala.. jako s tou kuchyní jsem se fakt dneska piplala, hlavně s digestoří teda..taková ta "síťka" o kterou se zachytává ta mastnota...no řeknu vám, na to kolikrát jsem to přemejvala tak je to pořád fuj a ani nevím jestli to jde nějak dostat všechno pryč... :-/ No a jelikož se stále nevraceli tak jsem šla i žehlit...a oni přijeli až před sedmou a já to vůbec nevěděla - jako nevěděla jsem že už je tak pozdě!!! Jsem žehlila asi 2 hodiny ale vůbec jsem to nějak nevnímala..možná i díky tomu, že jsem u toho měla na netu puštěné Hádej, kdo jsem :)

No a toť vše..ještě jsme si teď večer povídaly s Jířou po skype, prý mi tu u Joan nechala nějaký dárek..blázen :)

A teď večer mi HM přinesla takový 3 těstový upečený polštářky s plátkem asi sýra, no bylo to dobré, ale bylo toho málo :D

Tak dobrou, už jsem vypsaná, taky to s pár přestávkama píšu snad hodinu a půl!! :D

P.S.: Doufám, že mi budete zítra držet palce abych neměla nervy...mám pohovor v té college ;)

Zpět